יום ראשון, 29 ביולי 2012

שמירה על הלקוחות שלך באמצעות שיווק


מה בדיוק הוא הסוד השמור ביותר מאחורי עסקים מוצלחים מאוד? האם הוא עוקב אחר המגמות? לאחר העבודה מצוין כי יהיה לוודא החברה פועלת בצורה קצה העליון? או שיש בסיס לקוחות נאמן אשר לא רק לשמור על לחזור אליך בכל פעם שהם צריכים את המוצרים או השירותים? לקוחות נאמנים הם גם אלה יסייעו לחברה שלך לקבל תשומת לב רבה יותר מאנשים אחרים באמצעות מילה טובה של הפה.

לכן הרבה חברות מצליחות כיום פשוט אוהב את הרעיון באמצעות שיווק נאמנות כאסטרטגיה מפתח להם להיות מסוגלים לשמור על הראש מעל המים בשוק תחרותי של היום. אסטרטגיית השיווק נאמנות היא למעשה מבוססת רק על ההנחה הפשוטה באמת שהוא לפתח מערכת יחסים חזקה עם כל אחד ואחד הטובים ביותר ללקוחות החברה, לוודא כי הם שמחים תמיד ומרוצה עם מוצרי החברה ושירותים כי הם אלה ידבק ככל הנראה איתך זמן רב. ברגע שאתה כבר בנו מערכת יחסים יציבה עם מיטב הלקוחות שלך אתה עכשיו יהיה להבטיח שנים רווחיים יותר קדימה עבור החברה.

תלויה מאוד לפי סוג המצב במקום השוק הוא סוג של מטרה שיווק נאמנות, כי אתה צריך להחדיר.

לשיווק נאמנות של החברה שלך המטרות, כאן זו התחלה טובה:


1. תדירות. אתה חייב לדעת הרכישות של הלקוחות שלך.

זה המקום שבו אתה צריך לוודא שהחברה שלך היא כל הזמן עושה מאמץ לשפר את השיווק נאמנותה שירותים כמו גם יצירת נאמנות שיווק שירות קשה מאוד עבור לקוחות נאמנים שלך אי פעם להתנגד, למנוע את החברה אי פעם לאבד ללקוח המוערך שלהם .

2. היכולת לבנות מערכת יחסים חזקה דו כיוונית עם הלקוחות המוערך שלהם.

חשוב כי זה נחשב על ידי לקוחות כמו מערכת יחסים דו כיוונית, כך שהם לא חושב שהחברה שלך היא רק לאחר שלו או את כספה. הלקוחות שלך צריכים להרגיש שאתה באמת אכפת מה הם רוצים ומה הם צריכים ולכן החברה שלך תמיד צריך להסתכל עוד שיפור השיווק נאמנותך אסטרטגיה כל הזמן במחקר על הלקוחות שלך רוצה וצריך להיות מסוגל לשפר את שביעות הרצון של הלקוח עם החברה שלך.

3. היכולת ליצור "עורך דין"

לקוחות נאמנים אשר למעשה עושים כמה השיווק נאמנות חינם בשבילך על ידי הפניית המותג שלך ללקוחות חדשים.

כאשר מדובר על שיווק נאמנות, בין אם המטרה שלך היא להיות מסוגלים לשמור על אמונם של הלקוחות החשובים שלך או פשוט לשכנע אותם להגדיל את פעילות הרכש שלהם מחברה שלך, חשוב מאוד שתהיו מסוגלים ליצור נאמנות טוב אסטרטגיה שיווקית אשר יסייעו ליצור יחסים טובים בין החברה לבין הלקוחות החשובים שלך. העיקרון הבסיסי מאחורי שיווק נאמנות בכבדות מסתמך על שמירה על קשר עם רכיבים אלה שיווק ארבעה נאמנות:

* שיווק דיאלוג - שם תוכל להזרים שיווק נאמנות על ידי מוודא את המסרים הנכונים להגיע לאנשים שעבורם הם נועדו בעיתוי הנכון.

* מעקב אחר התנהגות לקוחות - כאשר מדובר על שיווק נאמנות, זו גישה שיטתית באמת עבור החברה שלך כדי להיות מסוגל לעקוב גם לאחסן את ההוצאות של הלקוחות, כמו גם התנהגויות התגובה שלהם. זהו למעשה שילוב של תמהיל נכון של שיווק ותקשורת נאמנות בין החברה לבין הלקוח.

* מדידה - זהו מרכיב השיווק נאמנות שבה אתה בעצם מתכוון לעקוב אחר כמו גם למדוד את המטרות העיקריות של החברה גבוהים, כמו גם ניתוח שימור הלקוחות הנתונים באמת ללכת נגד שיווק נאמנות של החברה ביעדים

* Quick Rewards לקוחות ותוכניות יתרונות - לשיווק נאמנות, זו פלטפורמה יעילה מאוד עבור לקוחות נאמנים שלך משתכרות או לקטוף את הפירות של החברה שלך, כי הוא באמת מתאימים במיוחד לצרכי כל לקוח של הפרט והעדפותיו.

* חוברת הנאמנות - זה בדיוק נאמנות נוסף המרכיב שיווק שבה החברה שלך יהיה לחלק את חוברות נאמנות ללקוחות שלך כדי שהם יראו את freebies שהם עשויים לקבל אם הם ממשיכים להיות לקוחות נאמנים של החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה