יום ראשון, 10 במרץ 2013

3 תיקונים בעלי השפעה על השיווק שלך


כמה פעמי המתחרה שלך קבלה אחד מעל עליך? התחושה של מי שהשאיר מאחור, בדיוק אוכלת שם, עד שאתה עושה משהו בנידון. הבעיה היא שאנו חשים לעתים קרובות שיש לנו לבוא עם איזו תכנית גדולה כדי לקבל את העסק שלנו מרקיעי שחקים שוב. אל תתפתה! אם נחזור על חלק עליון של השוק הוא לא קשה כמו שזה נראה עם אלה השפעה גבוהה, תיקונים קלים לשימוש.

1. מספר הקסם - 1

יישם "לפרסם פריט 1 בכל פעם" מוטו לאסטרטגיית הפרסום שלך. האם זה אומר שאתה לא יכול למכור יותר מפריט אחד בכל פעם? מס '.. אבל תחכה עד אחרי המכירה.

כשלקוח רואה יותר מאחד ממוצר שמציע במחירים נמוכים להפליא, הוא מבולבל. איזה מהם היא העסקה הטובה יותר? איזה מהם האם הוא מעדיף? שאלות אלו מעודדות את הסחבת - אחד הגנבים הגדולים ביותר של השיווק. במקום זאת, מציע לצרכן מוצר שמחמאות הרכישה שלו בתצוגה סמוכה ... או אפילו בקופה. אתה לעשות רווחים נוספים במקום לאבד מכירה.

2. להערים המתחרים שלך

המתחרים שלך מחפשים אותך בכל המקומות הרגילים. אל תלכו לשם. שקט לחפש שיטות חדשות של פרסום ושווקים חדשים ליעד.

שוקי הנישה לספק הטקטיקה להתגנב המושלמת להגעה ללקוחות חדשים. הנה הם מפתח ... משנה מחלק השוק הנוכחי שלך לשוקי נישה קטנות ומוגדרים יותר. היכרות עם הצרכימים והדאגות של הנישה, אז להציג את עצמך כמקצוען בפינה שלהם. השאר המתחרים שלך באבק בעצמה של לקוחות פוטנציאליים חדשים שמגיעים בדרך שלך.

מודרניזצית שיטה ישנה שיווק שעדיין נושאה להרביץ - גלויה. כן, כלים אלה קטנים והזולים של שיווק עדיין לשאת מסר אישי שהוא מהיר וקל לקריאה, אבל עם צבעים מרשימים ועיצובים חדשים שללכוד את תשומת הלב של קוראים. המתחרים שלך אפילו לא ידעו שאתה משתמש בם!

3. לעודד תקשורת

תקשורת היא חיונית להבנת הצרכנים שלך. לעודד שאלות לפני המכירה, במהלך המכירה ואחרי המכירה. תעשה את זה קל ונוח.

למסור פרטי התקשרות נוחים על כל חומרי המכירה שלך, כוללים אתרי אינטרנט. אם אתה מוצא את עצמך עמוס עם שאלות, ליצור דף שאלה הנפוצה שבו לקוחות יכולים לקבל את התשובות שהם מחפשים מבלי לטעון שהרבה מזמנך.

לקוחות מבולבלים, מתחרים קשוחים ותקלות תקשורת לא יגנבו את רווחים מהחשבון שלך כאשר אתה לסדר את העניינים עם 3 טיפים המהירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה