יום ראשון, 10 במרץ 2013

שיווק בתערוכות - 4 דרכים לשיפור העמדה


האם ביתן התערוכה שלך מתחיל להראות בגיל שלה? האם אנשים ראו תא שלך כל כך הרבה פעמים שאתה כבר הלכת מיתוג עבר ועל הדרך לboooooring? האם אתה רק מאחל לך היה הכסף לקנות ביתן תערוכה חדש, אבל לא תצליח לגרד מספיק יחד כדי לרכוש אחד?

ובכן, אתה תהיה שמח לדעת שזה באמת לא צריך לקנות תא תכנית חדש לגמרי מסחר. אתה יכול לתקן את הישן בתוך זמן קצר שטוח ועם כאב קטן לשורה התחתונה שלך.

אחד הדברים הראשונים שאתה יכול לעשות כדי לסדר את תא שהתערוכה הישנה שיש לך הוא לקנות או מתכננים להשכיר כמה צמחי דקל יפים או צמחים גדולים אחרים לשים בחזית. צמחים וצמחייה לא רק לעזור להסוות חלק מהבלאי של התא, הם יוצרים סביבה מאוד מזמינה ומסביר פנים. הדבר הגדול באמת הוא שרוב מרכזי כנסים ואתרי תערוכה יש ירק זמין עבורך לשכור שחוסך לך הרבה כסף במשלוח והובלת מטענים, שלא לדבר על בלאי על הגב שלך!

דרך נוספת זולה הטבה עד ביתן תערוכה עייפה למראה היא כדי לקבל קצת גרפיקה וחזותית חדשות עבורו. רוב הדוכנים בתערוכה מקצועית מוגדרים כך שפנליהם בקלות יכולים להחליף סט אחד של חזותיים לאחר. אין צורך לשנות את כולם, או. רק על ידי שינוי זוג או אפילו אחד לוח, באפשרותך ליצור מראה שונה לחלוטין.

יתרה מכך, אם אתה לא יכול להרשות לעצמו לוחות חדשים לביתן התערוכה שלך, אתה יכול לקבל תיקונים שנעשו שאתה יכול לשים על גבי ישן ודימויים חזותיים כדי לכסות את ההודעות ישנות שכבר אינן תקפים או להחליף מידע ישן במידע חדש . תיקון הוא טכניקה פשוטה וזולה שיכול לאפשר לך לבצע שינויים גדולים רק קצת, אממ, לשנות.

בזמן שאתה בזה, להסתכל לתוך לקנות כמה זרקורים מגניבים או אורות מסלול לביתן התערוכה שלך יותר מדי. למה? שוב, אלה הם נהדרים להסוואת סימנים של בלאי. שימוש באורות זרקורים רק אחד פנל חדש בביתן התערוכה שלך, למשל, יוצר מוקד לתא שלך, כך שהעיניים של האנשים שנמשכות ולהרחק מהמקומות שאתה לא רוצה שתבחין בכך. אורות יכולים לשמש גם כדי פשוט להפוך את התא שלך יותר עליז ואופטימי. אם לא השתמש בם בעבר ומתחיל להשתמש בם עכשיו לעדכן את המראה של ביתן התערוכה שלך באופן אוטומטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה