יום ראשון, 10 במרץ 2013

מה זה טלמרקטינג?


שמעת על טלמרקטינג? אני בטוח שאתה עושה את זה. טלמרקטינג הוא פרקטיקת שיווק ותיקה שמשמשת בדרך כלל על ידי רוב החברות או עסקים שיש להם גישה מתוכננת לשיווק מוצרים במטרה ליצור נפח גבוה יותר של מכירות מהשירותים. במילים פשוטות, "הטלמרקטינג" מתייחס לאופן שבו עסקים יכולים לפרסם את המוצרים שלהם ולהציע את שירותיהם.

יסודות הטלמרקטינג


ישנן מספר הפעולות כרוכים בטלמרקטינג. רוב החברות המציעות סוג זה של שירות בדרך כלל להעסיק טלמרקטינג מקצועי או מוקדים טלפוניים כדי לבצע שיחות טלפון או לשלוח פקסים ללקוחות הפוטנציאליים מטעמם, ומכאן השם. עם זאת, על מנת לקבל רשימה של הלקוחות הפוטנציאליים, החברה רוכשת בדרך כלל רשימות טלמרקטינג אשר זמינים עם ספקים הבוסס על תנאי או דרישה מראש. אחרי זה, אם אתה אחד מנהל את עסק הטלמרקטינג, אתה יכול לקבל צוות שלך או חברות צד שלישיות להתקשר לאנשי קשר אלו על מנת ליצור את מה שנקרא "הטלמרקטינג מוביל".

יש עוד דבר אחד המשותף בתחום הטלמרקטינג, כלומר, "אוויר מת" או "לתלות". ובכן, זה הוא למעשה מצב שבו אתה עלול לקבל שיחת טלפון שבו אף אחד לא נמצא בקצה השני. זה יכול להיות מרגיז ומפחיד על חלק מהלקוחות. אבל, הבין שהשיחות הללו הן לעתים קרובות התוצאה של משהו שנקרא "חיוג חזוי". בימים אלה רבים מארגוני הטלמרקטינג להעסיק חייגנים אוטומטיים לביצוע שיחות טלפון או לשלוח פקסים. לכן, אוויר מת או לתלות את השיחה מתרחש לעתים קרובות, במיוחד אם הנציג של העסק אינו זמין בעת ​​השיחה ענתה. זה עוד יותר ראוי לציון למרות שחברות בדרך לאפשר מספיק זמן לשיחות בין נציג להיות זמין. אבל, יש כמה מקרים, במיוחד כאשר הנציג הוא על קו אחר זמן רב מצפוי, שהתוצאה של הפעולה היא "האוויר המת" כביכול.

קטגוריות עיקריות של טלמרקטינג


ישנם שני סוגים עיקריים מעורבים בעסקי טלמרקטינג. הראשון הוא עסקיים לעסקים, והשני הוא עסק לצרכן.

• עסקי לעסקים - זה ממש מתייחס לפעולה שבה החברה מנסה לחפש חברות אחרות שמעוניינות בעסק באיכות גבוהה לעסק קורא במכירות, הגדרת מינוי, יצירת לידים, שירות לקוחות, ואפילו תמיכה טכנית.
• עסקי לצרכן - בדומה לתוכניות למוקד הטלפוני, טלמרקטינג עסקי לצרכן צריך את יכולות שירות המיוחדות, כמו גם שיקולים. דבר אחד לציין כשמדובר בסוג זה של מבצע הוא החקיקה מהשנים האחרונה "לא קורא" אשר דורשת שהמוקד הטלפוני שלך חייב להיות מאוד ערני על הרשימות שהם משתמשים עבור העסק שלהם לתוכניות לצרכן. יש, עם זאת, כמה חברות שם בחוץ שמקבלים עסקים לתוכניות צריכים פשוט להרחיב את שעתי הביקור שלהם.

שים לב שבתוך שתי הקטגוריות הללו של טלמרקטינג שתי מחלקות גדולות: דורי העופרת, שבו המטרה העיקרית היא להשיג מידע; ומכירות, שבו המטרה העיקרית היא להשיג מישהו כדי לקנות משהו. כל הפעולות הללו נעשו בדרך כלל על ידי אנשי טלמרקטינג מקצועיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה