יום ראשון, 10 במרץ 2013

4 דברים חיוניים שאתה צריך לעשות כדי לבנות את הלקוחות שלך


שיווק באינטרנט עשוי פתח פתאומי בשנים האחרונות, אבל רבים ביודעים איך מרגיש העלייה שלה אפילו מדרך אז. ככל שעסקים מבוססי אינטרנט נוספים הם לשים את זה, צריך לפתח מיומנויות חדשות שיווק וידע המבוססים על המדיום החדש הזה שהתעורר. יותר ויותר אסטרטגיות שיווקיות שתתגלינה ופתחו כדי להתמודד עם פניות משתנות של עסק בעולם העסקים.

הביקוש לטיפי שיווק באינטרנט ואסטרטגיות גדל באופן דרסטי וצורה חדשה של עסק כבר נולדה, אסטרטגיות שיווק באינטרנט. אמנם יש חברות שכולם להוטים מדי לעזור לאתר ולבנות את העסק שלך לקוחות בתשלום, יש דרכים רבות שיכולים גם להפיץ את השמועה על קיום האתרים שלך בצורה יותר זול ויותר חופשיה. אחת לכך הוא Opt-in שיווק בדוא"ל, המכונה גם שיווק בהיתר.

Opt-in שיווק מחייב את אישורו של לקוח מוכן להירשם לחומרי השיווק שלך, חומרים שמתהווים בעלונים, קטלוגים ודברי דואר לקידום מכירות באמצעות דואר אלקטרוני. יותר opt-in שיווק אלקטרוני נשלח, הסיכויים יותר יש למכירות תיק ויותר מכירות. לשם כך, עליך לבנות רשימה של כל מי שרוצה להירשם לרשימת opt-in השיווק שלך.

מהרשימה שלך, תקבל לקוחות היעד שלך, זה רשימה טובה מאז הם כבר הראו עניין במה שיש לך להראות ולמכור מאז שהם חתמו ברצון על הרשימה שלך. אלה הם אנשים שאהבו את מה שראו באתר שלך והחליטו שהם רוצים לראות יותר ואולי אפילו לרכוש אי פעם מה מוצר או שירות של החברה והאתר שלך יש להציע.

אנשים רבים חושבים כי בניית הרשימות שלהם הייתה לוקחת את העבודה קשה והרבה זמן לבנות ולאסוף שמות וכתובות. זה לא כל כך, זה לוקח קצת סבלנות וכמה אסטרטגיות אבל עושה ברשימה זו, שתפתח את האתר שלך ואת העסק שלך לעולם חדש של שוק היעד. קח את המאמץ כדי לקחת את העסק שלך לרמה חדשה, אם להגדיל את התנועה ורווחים טובים הם מה שאתה רוצה, opt-in רשימה תעשה פלאים עבור המיזם העסקי שלך.

ישנם מקורות ומאמרים באינטרנט הזמין לכולם לקרוא ולעקוב בבניית רשימה רבים. לפעמים הם יכולים להיות מבלבלים משום שיש כל כך הרבה ויש דרכים שונות. קבוצות שונות של אנשים שיש גישות שונות בבניית opt-in רשימה, אבל לא משנים כמה שיטות רבות ומגוונים הן, תמיד יש כמה דברים חיוניים לעשות כדי לבנות את הרשימה שלך. הנה ארבעה מהם.

1) שים את טופס אינטרנט טוב באתר שלך שמלווה את הסיום של התוכן שלך באופן מיידי. בעוד שכמה עשוי לומר זה מוקדם מדי כדי להירשם ליישום מבקרי אתר, נסה לזכור שדף הבית שלך אמור לספק רושם טוב מהיר. אם איכשהו מבקר באתר ימצא משהו שהוא או היא לא אוהב ומכבה אותם, הם יכולים פשוט לשכוח שנרשמו.

טופס אינטרנט טוב שנרשם לרשימת opt-in הוא לא קשה לעשות. פשוט לכתוב הצהרה קצרה פשוטה על איך הם היינו רוצים לראות יותר ולקבל עדכונים על האתר. אז לא צריך להיות אזור שבו הם יכולים לשים את שמותיהם וכתובות דואר אלקטרוני. טופס אינטרנט זה באופן אוטומטי לשמור ולשלוח לך את הנתונים שהוזנו. ככל שיותר אנשים להיכנס, הרשימה שלך הולכת וגדל.

2) כפי שצוין בטיפ הראשון, להפוך את דף הבית שלך מאוד, מאוד מרשים. אתה צריך גם מאמרים שנכתב ותיאורים של האתר שלך. תלוי מה האתר שלך הוא על כל, אתה צריך לתפוס מפואר של הביקור באתר האינטרנט שלך. הפוך את האתר שלך לשימושי וקל מאוד לשימוש. אל תצפה שכולם יהיה מתמצא טק. יש להשקיע בתכנות טוב באתר שלך, להפוך את המסך שלך יפה אבל לא על לעשות את זה.

אל תבזבז את הזמן שלך עושה בדף הבית מגה מדי גדול מדי חכם. לא כל האנשים הקדישו חיבורי T1, מהר יותר באתר שלך מקבל טעון, יותר טוב. לך על מראה שגובל בין פשטות וידע מתוחכם.

3) לספק שירות ומוצרים טובים. לקוח תשואה סביר יותר בהבאת עסקים נוספים. גם אז ועכשיו, לקוחות מרוצים ממליצים על עסק תמיד. מפה לאוזן והמלצות בלבד יכול לגרוף יותר מבית עסק מודעה יקרה. כרשימת הלקוחות שלך גדלה כל כך תקבע הרשימה שלך. עם חברים נוספים ברשימה, יותר אנשים יקבלו לדעת על מה יש לך להציע חדש.

4) שמור על רשימה נקיה ופרטית. לעולם לא תאבד את אמון הלקוחות שלך יש לך אמון. אם אתה מספק הודעות דואר אלקטרוני לאחרים והם מקבלים דואר זבל, רב כנראה לבטל את המנוי עליך. זכרו, מוניטין טוב יהיה כונן בתנועה ומנויים יותר, כמו גם לחזק את נאמנותם של הלקוחות שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה