יום ראשון, 29 ביולי 2012

3 סיבות מדוע כדאי להשתתף בסמינרים מקצועיים


אם מעולם לא הלך בסמינר שיווק באינטרנט, אתה מפסיד.

אני יודע מה אתם חושבים ...

"סמינרים הם יקרים."

זה נכון. הם נמצאים. חלק מהם עולה על 5,000 דולר. אפילו במחיר נמוך הצדדים הם סביב 2000 $.

"זה קוץ בתחת להשתתף."

שוב, זה הוגן. על מנת ללכת, אתה צריך לעלות על מטוס ולטוס לאן שהוא. ואתה צריך לקחת פסק זמן מהעבודה שלך, המשפחה לעשות את זה.

אבל, יש לפחות 3 סיבות השתתפות בסמינרים צריך להיות על סדר העדיפויות שלך (גם אם אתה לא מתכנן לעשות את השקת המוצר העיקרי).


1. אתה מוקף אנשים בעלי דעות דומות.

ללעוג אם אתה רוצה. אבל, אני אומר לך, יש כוח עצום להיות בחברת אנשים אשר מונע את אותה המטרה כמו שאתה.

עד היום, חברים ובני משפחה לא ממש מקבל את מה שאני עושה. הם מהנהנים בראשיהם לחייך, אבל אני יכול להגיד עיניהם מזוגגות.

ובכן, התמונה להיות במסיבה עם כמה מאות אנשים, אשר לא רק יודע מה אתה עושה ... הם עושים את זה גם! אתה תהיה מופתע עד כמה זה יכול להיות מעורר השראה.


2. אתה פוגש אנשים השראה אסיע אותך.

אני יודע שזה נשמע קליל. אבל, כשאתה שותה הפלת עם מישהו ואסטרטגיות שיתוף הלוך ושוב על מה לעבוד, המוח שלך מתלקח.

אתה מוצא את עצמך מאחלים לך הביא את המחשב הנייד, כך שתוכל להתחיל לפעול באותו רגע!

והנה משהו יותר טוב ... לך להחליף מספרי טלפון (כן, זכור כי הדבר השתמשת להשתמש לפני שהפך מתבודד?) ומעקב אחד עם השני.

זה, התינוק אחריות והוא יכול להסיע אותך להצלחה גדולה.


3. אתה מסיר את עצמך משגרת יומי.

פעם מתעורר מתקשה לקבל את המנוע התחיל? (אני לא מדבר על המכונית שלך כאן.) ואם אי פעם לעשות את הדבר להתהפך, אתה לא מצליח לקבל כל המהירות?

זה קורה לי כל הזמן. אני מתעורר יום יעבור בלי שאצטרך לעשות דבר אחד יעיל באמת! זה מסריח.

אני אגיד לך למה זה קורה לי ...

אני משתעממת מהשגרה שלי! עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון. השגרה טובים. למעשה, הם קריטי להצלחה שלך. בני אדם זקוקים לשגרה.

אבל, זה לא פחות חשוב לצאת מן השגרה שלך. וללכת לסמינר עושה את זה בשבילך. זה גורם לך לעזוב את שגרת היומיום משעממת שלך מאחור.

הולך לסמינר יכול לתת למוח שלך (ומוטיבציה) להתניע שהוא צריך.


נקודות נוספות

אני לא מנסה למכור לך על הסמינר כאן. אני רק מנסה לגרום לך לחשוב על ללכת 1.

יש הרבה יתרונות הולך. היתרונות כי הם לא תמיד ברור עד שאתה שם, במסדרונות, בברים, בארוחת צהריים ... לדבר עם אנשים שעושים בדיוק את מה שאתה עושה.

זה מעצים. זה מעורר השראה. ורוב הסיכויים, זה שאתה להשתתף בסמינר, אתה תהיה נרגש ללכת למקום אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה