יום ראשון, 29 ביולי 2012

טיפים ועצות לשיווק עסקים קטנים


הנה 8 טיפים שיווקיים זולים אבל יעיל מאוד כדי לעזור לכל עסק קטן למצוא לקוחות למכירות במהירות.

1. לא מפרסמים כמו עסק גדול

עסקים גדולים לפרסם ליצור זיהוי שם ומכירות עתידיות. עסקים קטנים לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות את זה. במקום זאת, לעצב את הפרסום שלך כדי לייצר מכירות ... עכשיו. אחת הדרכים להשיג זאת היא תמיד כוללות הצעה בפרסום שלך - דרך קלה עבור לקוחות פוטנציאלים להגיב על זה.

2. להציע גרסה זולה יותר

כמה לקוחות פוטנציאלים לא מוכנים לשלם את המחיר המבוקש עבור המוצר או השירות שלך. אחרים מעוניינים יותר לשלם מחיר נמוך יותר לקבל את האיכות הטובה ביותר. אתה יכול למנוע את אובדן מכירות רבות של לקוחות אלה על ידי מתן גרסה קטנה יותר או מופשטת של המוצר או השירות במחיר נמוך יותר.

3. מציעים גרסה פרימיום

לא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. רבים מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר כדי לקבל מוצר פרימיום או שירות. אתה יכול להגביר את מכירת הגודל הממוצע שלך ההכנסות שלך על ידי הצעת מוצר או שירות מקיף יותר ... או על ידי שילוב של מספר מוצרים או שירותים של הצעת החבילה המיוחדת פרמיה על מחיר גבוה יותר.

4. לנסות שיטות שיווק חריגים

חפשו כמה שיטות שיווק לא שגרתיים המתחרים שלך המשקיפים. אתה עשוי לגלות כמה דרכים רווחיים מאוד ליצור מכירות ולמנוע תחרות. לדוגמה, הדפסת הכי טוב שלך קטן על גלויה ולשלוח אותו ללקוחות בשוק ממוקד שלך. מודעה קטנה על גלויה יכול להסיע כמות גדולה של תנועה לאתר האינטרנט שלך או ליצור מבול של הזדמנויות מכירה בעלות קטנה מאוד.

5. חתוך את המודעות שלך

להקטין את הגודל של המודעות שלך, כך שתוכל להציג מודעות יותר באותה עלות. אולי אפילו תופתעו לגלות כמה מודעות קצרות שלך ליצור תגובה טובה יותר מאשר בגירסאות ארוכות יותר שלהם.

6. הגדרת מבצעים משותפים עם עסקים קטנים אחרים

צור כמה שאינן מתחרות עסקים קטנים המשרתים לקוחות בשוק שלך. הצעה לפרסם מוצרים או שירותים ללקוחות בתמורה שלהם לפרסם את שירותיך ללקוחות שלהם. זה בדרך כלל מייצרת מספר רב של מכירות עבור עלות נמוכה מאוד.

7. לנצל את הלקוחות שלך

הלקוחות כבר מכירים וסומכים עליך. קל יותר לקבל את העסק יותר מהם מאשר לקבל כל העסק ממישהו שמעולם לא קנה ממך. כדאי לנצל זאת על ידי יצירת כמה עסקאות מיוחדות רק עבור הלקוחות הקיימים ... וגם להכריז על מוצרים ושירותים חדשים אותם לפני שאתה להודיע ​​אותם לשוק הרחב.

כמו כן, להמיר את הלקוחות אל סוכני פרסום עבור העסק שלך. לפתח תמריץ אותם לספר מקורבים וחברים על הערך של המוצרים או השירותים שלך. אישור מהם הוא יעיל יותר מאשר כל כמות של פרסום - וזה הרבה יותר זול.

8. קידום במדיות חברתיות

כיום, קידום במדיות חברתיות הפכו למהלך חיוני לקידום יעיל של המותג ברשת. אם אנו מדברים על הפייסבוק אנו ממליצים על קידום לייקים בפייסבוק עבור הדף העסקי שלכם.
כמו כן מומלץ לשווק את הסרטון תדמית של העסק ביוטיוב, כל עסק צריך להוביל תוצאות וצפיות ביוטיוב כדי שהוא יראה רציני, מומלץ מאוד לעשות קידום צפיות ביוטיוב עבור סרטון התדמית שלכם על מנת לקבל חשיפה רחבה גם מאתר זה.

כל אחד מאותם 8 טיפים שיווקיים מספק פשוטה, בעלות נמוכה בדרך לכל עסק קטן כדי למצוא לקוחות למכירות במהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה