יום ראשון, 29 ביולי 2012

$ 100 ליום עם AdSense - האם זה אפשרי?


אלו טכניקות מוכחות ליצירת Google AdSense, אשר יעבדו על בלוגים ואתרי אינטרנט ביותר. אין מערכת סוד, אתה רק צריך לחשוב חכם לשים את זמן ומאמץ לתוך לבצע דברים קורים. אל תתחיל לעבוד בכיוון Google AdSense ולחשוב שאתה מיד הולך להיות ביצוע של 1,000 דולרים בשבוע. זה לא יקרה.
הצעד החשוב ביותר כדי לעשות כסף מ-Google AdSense היא להגדיל את נפח התנועה לבלוג או אתר. דרכים פשוטות לעשות זאת היא באמצעות חלוקת המאמרים שלך לרשימות ezine חופשית, מודעה רשימות המאמרים, קרנבלים בלוג, אתרי סימניות חברתיים וקבוצות יאהו. כדי שזה יעבוד אתה צריך לכתוב לפחות מאמר אחד חדש היום, אשר צריך להיות באיכות טובה ומעניינת.

צור את יחידות המודעה, כך שהם להתמזג עם הבלוג שלך. אתה צריך להיכנס ללוח Google AdSense שלך ​​מלאה להזין את קודי hex צבע מן האתר או הבלוג. לוודא את צבע הטקסט, צבע הרקע, וצבעים חיבורם של כלל להתאים את הבלוג שלך.

אין להשתמש גבולות סביב תיבות יחידת מודעות. שוב, אתה רוצה את תיבות להתמזג, תצטרך קוד צבע הגבולות כדי להתאים את הרקע, כך הם נעשים בלתי נראים.

מצא בשווקי נישה רווחיים, חשוב שלא לבחור בשווקים בהם עלות לקליק נמוכה מדי כדי שזה ישתלם לך. אני מציע לך לעשות קצת מחקר מילות מפתח לברר בערך מה העלות לקליק היא מודעות מילים. בדרך כלל זו תהיה אינדיקציה טובה, האם זה יהיה מוצלח. מומלץ לשלב זאת עם אסטרטגיה משולבת עם קידום במדיות חברתיות.

מילות מפתח יש חשיבות רבה, אתה צריך לוודא שהתוכן לא יתר על המידה עם מילות מפתח מסוימות עד כדי הרס הקריאות וערך. מה שאתה צריך לעשות הוא אמן אמנות לוודא את המאמרים שלך לעשות שימוש ליברלי על הנושא של מילות מפתח, אשר צפוי ליצור את המודעות הרלוונטיות ביותר. מומחים טוענים כי שימוש במילות מפתח עם כותרות ותגיות H1 היא דרך מצוינת לסייע בהשגת האפשרי הרלוונטי ביותר מוסיף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה