יום ראשון, 29 ביולי 2012

מילים קטנות שיפעלו כקסם לשיווק שלך


בשיווק הקלאסי המכר שלו,  כיצד תרכוש ידידים והשפעה, הפרק השני של דייל קרנגי זכאי הסוד הגדול של התמודדות עם אנשים. הסוד הוא סיכם עקרונית את זה: תנו הערכה כנה ואמיתית.

קרנגי אמר שיש רק דרך אחת להגיע לאף אחד לעשות שום דבר - ידי הפיכת אדם רוצה לעשות את זה. איך אתה יכול לעודד את הלקוחות לומר דברים טובים על לך ולתת לך הפניות? על ידי נותן להם את מה שהם ואת כל בני האדם משתוקקים: ישר וכנה הערכה.

הקישור  שתי מילות קסם 

הסוד הגדול של התמודדות עם אנשים (או לקוחות) הוא לעתים קרובות התעלמו, או שכחו. זה פשוט אומר "תודה" באופן עקבי, באופן אישי, ומעל הכל, בכנות. אלו שתי המילים לעבוד קסם השיווק כי הלקוחות רוצים להרגיש חשובים.

אמירת "תודה" היא מעשה של חסד, חוץ מזה. אבל לא אומרים "תודה" למען חנופה. זה חייב להיות כנה. כמו ראלף וולדו אמרסון אמר פעם, "אתה אף פעם לא יכול להגיד שום דבר מלבד מה שאתה."

"תודה" מקדם הפניות

אי הוודאות של הפניות ניתן מביכה. אתה יכול לשלוט בהם? לא האם אתה יכול להשפיע עליהם? בהחלט.

ראשית עליך לספק מוצר או שירות בעלי ערך עבור הלקוחות. (אתה כבר עושה את זה, נכון?) אבל אולי אתה יכול לעשות הבדל גדול עוד יותר את דעתם על העניין המתמשך אחרי שאתה מעביר לו את המוצר או השירות.

לכל לקוח יש רמה שונה של שביעות רצון המוצרים והשירותים שלך. עם זאת, כל הלקוחות שאליהם אתה אומר "תודה" מרוצים כי הם חשובים לך. זה יכול לקבוע אם ימשיך הקשר איתם ולקבל הפניות.

"תודה", כמו דיוור ישיר או דואר אלקטרוני

אם מעולם לא השתמשת דיוור ישיר ו שוקלים את זה, להפעיל תוכנית תודה התכתבות. אם השתמשת דיוור ישיר או דואר אלקטרוני, אך לא שלחו מכתבי תודה או דואר אלקטרוני, להתחיל עכשיו.

מכתב תודה או דואר אלקטרוני ללקוחות שלך הוא ממוקד (אתה מכיר אותם, הם מכירים אותך), אישית ויעילה. זה מובטח לקבל תשובה חיובית.

יתר על כן, זו הפתעה נעימה, אם זה דואר רגיל. הם רואים את המעטפה שלך. הם חושבים, זה חייב להיות משהו בשבילי לבדוק, לחתום, או גרוע מכך הצעת החוק. הפתעה! הם העריכו, הם חשובים. ואתה 1 אומר להם כך.

לכתוב מכתב תודה או דואר אלקטרוני בכל הזדמנות. אבל לא שולחים מכתבים אחד עם חשבונית או אחר. תמיד לשלוח אותו בנפרד.

כתיבת מכתב תודה או דואר אלקטרוני


המחשבה מאחורי מכתב תודה או דואר אלקטרוני אולי נראה פשוט, אבל כותב 1 יכול להיות מסובך. הנה 9 טיפים לכתיבת מכתב הפרסים תודה או בדואר אלקטרוני:

1. שמור את זה קצר.  חצי תריסר שורות (או פחות) מספיקים.

2. תעשו את זה בכנות.  זה הוא קריטי. אם אתה לא נזהר, זה יכול להישמע מוזר, גם כאשר אתה מנסה להיות כנה.

3. התחל  עם "תודה."  יקר גב 'ג'ונסון (או שם פרטי, במקרה הצורך): תודה על ...

4. לעשות צליל חם, אבל מקצועית. להיות ידידותי, אבל לשמור את זה עניינית.

5. לחזק חיובית לרענן את הזיכרון שלהם ההיבט החיובי של מערכת היחסים.

6. להציע תמיכה המתמשך. אם אני יכול לעזור, אנא התקשרו ...

7. סוף  עם "תודה." תודה שוב ...

8.  השתמש סגירת המתאים.  בכבוד רב, בברכה.

9. לא מניע נסתר. תעשו את זה טהור "תודה," אחרת כנות היא בסכנה.

זכור: אמירת "תודה" הוא חלק בבניית קשרי לקוחות חזקים לאורך זמן. השתמש שתי מילות קסם בעקביות ולצפות עסקאות חוזרות הפניות שלך לגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה