יום ראשון, 29 ביולי 2012

טיפים מדהימים לשיווק מקוון


1. משיבון - 1 זה קל לשיווק מקוון, הקפד לכלול את כתובת האתר שלך, בהודעות מענה שלך מכונה!

2. תוויות כתובת מייל - שוב קל כל היוצא לכל דבר להשתמש בתוויות כתובות שלך לשיווק מחובר יותר של העסק שלך ושל אתר האינטרנט!

3. כרטיסי ביקור - בהחלט להשתמש בהם, להתרגל לשאת אותם איתך ולהעביר אותם "זה עובד", אתה יכול אפילו להביא לך כרטיסי נעשה על תקליטורים!

4. החברה כלי רכב - כולנו רואים כלי רכב עם שמות ומספרי טלפון של החברה על אותם נהיגה ברחובות שלנו כבישים. זה רעיון גדול כפי שהוא נותן ללקוחות הפוטנציאליים הזדמנות תוך החוצה על מנת ללמוד על החברה, וגם ללמוד על איך ליצור איתם קשר הם צריכים צריך את השירות או המוצר שהם מציעים בשלב זה או אחר בעתיד. לעתים קרובות אני תוהה מדוע עוד אתרים לא מקודמים בדרך זו פשוט על ידי הוספת כתובת אתר האינטרנט של החברה כמו כן, אתה בהחלט צריך לעשות את זה במסגרת של שיווק אישי שלך!

5. פליירים - עלונים הודעה על לוחות המודעות בחינם המקומיות (חנויות מכולת, רשת חנויות זולות, קניונים, מכבסות, ניקוי יבש, וכו ') להדפיס עלון על נייר צהוב בהיר המפרט את כתובת האינטרנט שלך ואת החברה שלך. הקפד לכלול את כתובת הדוא"ל שלכם, כתובת האתר, כמו גם את מספר הטלפון שלך! Tack את העלון כדי לוחות המודעות ברחבי העיר שלך. לשמור על אספקת במכונית שלך לשיווק מחובר שימושי!

6. Freebies & ומתנות - שיטה זו היא החביבה אישית שלי. היא כוללת רכישת והפצה של פריטים כגון עפרונות, עטים, חולצות, ספלים, משטחים לעכבר, לוחות שנה, מחזיקי מפתחות, מדבקות הפגוש, מגנטים למקרר וכדומה. כל הפריטים האלה תהיה כתובת האתר, לוגו, או כתובת דואר אלקטרוני הממוקמת אי שם עליהם לעזור לשווק מקוון למשוך אנשים לאתר שלך.

7. כרטיסי ברכה לחג המולד - השתמש כרטיסי ברכה לחג המולד שלך לכל הלקוחות שלך גם לשיווק מקוון עם כתובת האתר שלך כל מידע, דואר אלקטרוני ומספרי טלפון!

8. בדיקות שימוש קופונים - שוב להשתמש בכל המידע שלך בעת שימוש קופונים ויש לי את החברה שלך בודקת מודפס עם המידע הזה!

9. מדבקות אינטרנט - הם דרך חדשה, זולה ומהנה לשימוש שיווק מקוון למשוך תשומת לב לאתר האינטרנט שלך. אנשים ממש אוהבים אותם, והם פשוט מאוד לשימוש. מדבקות אינטרנט עשויים ויניל באיכות גבוהה מודפס עם המדינה של ציוד אמנות דיגיטלית. להציג את כתובת אתר האינטרנט שלך, ועוד באותיות לבנות או שחור לבן עזים. אנשים ושמים אותם בכל מקום. במכונית חלונות, חנות, משרד ובית חלונות, כל מקום עם כוס!

10. מפה לאוזן - הקלה בצורה ויראלית מאוד של שיווק מקוון, לקוחות מרוצים וחברים פשוט להעביר את זה הלאה!

11. פקס יריעות כיסוי - (הרבה אנשים שוכחים את זה לשיווק מחובר!)

12. חוברות אישיים - על אותך ואת החברה שלך!

13. חומר מודפס - הדפס את כתובת האתר שלך (כתובת אתר האינטרנט) בכל מקום שאתה מדפיס את שם העסק שלך. כולל כרטיסי ביקור, עלונים, שילוט, מודעות, תגי מוצר, תוויות, להראות ספריות מלאכה (בתערוכות ייתכן המטפל) ובכל מקום אחר שם העסק שלך מודפס!

14. עיתונים וכתבי עת, מסווגות הקשורים - התקשורת הכתובה הכולל עיתונים, כתבי עת ומגזינים עוד השדרה שבה שלך יכול לקבל את כתובת האתר שלך חשוף לעיני כל. 1 זה הכי טוב להתחיל לפרסם את המוצרים, את השירותים ואת כתובת האתר בעיתונים מקומיים, ואז אם מצליחים להמשיך על פרסומים אזוריים ולאומיים. אם אינך יכול להרשות לעצמך פרסומת גרפית נפוצה כפי שניתן לראות ברחבי עיתונים וכתבי עת הקשורים לתחום שלך אל תדאג כמו רוב הפרסומים הללו מסווגים בסעיפים מודעות. מודעות מסווגות לאפשר לך להגיע לקהל ממוקד מאוד בזול עם מסר קצר פשוט וכמובן את כתובת האתר שלך כלול אי שם מדי פעם מקור מצוין של שיווק מקוון עבור העסק שלך!

15. הודעות לעיתונות - הודעות לעיתונות להשתמש בהם קידום ושיווק מקוון. הודעות לעיתונות או הפצות חדשות כפי שהם מוכרים לפעמים סיפורים חדשותי על העסק שלך שאתה שולח סעיפים שונים של התקשורת. סעיפים אלה של התקשורת חייב להיות קשור לתחום שלך לך יש סיכוי כלשהו להצלחה. סיפורים חדשותיים הם סיפורים קוראי הפרסומים בתקשורת שאתה שולח עשוי להיות מעוניין בו

אם עיתונאי קורא את זה ואוהב את זה הוא או היא יכולים לפרסם את זה או את תוכנו של הפרסום שלו, אם זה קורה אתה על הזוכה כי הציבור באופן כללי הם הרבה יותר קשובים סיפור החדשות מ בן רגיל מצבו תזזיתי כל הפרסומת. זה יכול להיות הם לברר או אפילו לרכוש את המוצרים או השירותים.

באמצעות הודעות לעיתונות על שיווק מקוון של אתר האינטרנט שלך משתמש באותם עקרונות, אם זה שחרור חדשותי זה. אירועים חדשותיים של אתרי אינטרנט כוללים משיקה אתר אינטרנט, מחדש משיקה אתר אינטרנט ושירותים מקוונים חדשים בין השאר. כמו כן אל תשכחו לעיתונות באינטרנט!

16. צלחות - אלה אלגנטי מיני לוח מודעות לקדם אותך 365 ימים בשנה, לשפר את המראה של כלי הרכב שלך, שעבר במשך שנים, והכי חשוב, לתת לך ממש מיליוני הופעות ושיווק מקוון במחיר סביר במהלך החיים שלהם.

מסקנה - גם אם העסק שלך רק יוצא בעולם וירטואלי אתה חייב להבין את כל הלקוחות שלך לחיות תמיד יחיו בעולם הפיזי, ולכן ניתן להגיע הרבה יותר טוב מן העולם הפיזי. מוסר ההשכל של הסיפור הוא לא ישכח על שיווק מקוון קידום אתר האינטרנט שלך. הצלחה או כישלון יכול לסמוך על זה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה