יום ראשון, 29 ביולי 2012

5 דרכים מצוינת להגיע קהל היעד שלך


ישנן דרכים רבות להגיע ולמצוא את האנשים שאתה מנסה למשוך לעסק שלך. הנה רק כמה דרכים כדי להתחיל:

1) להשתתף בישיבות הארגון
איפה האנשים קהל היעד שלך להסתובב? מחקר זה, ולאחר מכן מתכנן להשתתף בפגישה או שתיים לערבב ולהתערב. איזו דרך טובה יותר לפגוש ולהכיר אנשים אלה תוך ללמוד יותר על השוק?

2) הצעה לדבר על פגישה או כנס
מה יש לך להציע, כי אתה מרגיש יכול להיות בעל ערך למי אתה מנסה להושיט יד? להציג שיחה קצרה או הצגת שקופיות על נושא מועיל. הקפד להציג משהו בעל ערך לקבוצה. איזה עצות מועילות או חומר אחר יחזיק את תשומת יס, ו לפתות אותם ללמוד עוד על אתה ומה אתה עושה? פשוט לתת להם טעימה קטנה של כישוריך ואת הידע. רוב הסיכויים הם, הם ירצו לדבר איתך אחרי המצגת.

 3) פרסם בפרסומים קהל היעד שלך קורא
האינטרנט הוא מקום נהדר לחקור מה פרסומים הם שם בחוץ. אתה יכול כנראה אפילו את המודעה שלכם תופיע באינטרנט, כמו גם עותק קשיח של פרסום. הפרסום יכול להיות יקר יותר, כדי להיות זהיר עם זה!

4) להציג teleclass חינם
אם אתם לא בטוחים בכישורי ציבור דוברי שלך, אבל עדיין מרגיש שיש לך משהו בעל ערך ללמד אותם אתה מנסה להשפיע, נסה להציע teleclass ללא עלות. זה בדרך כלל זול למדי לשכור קו הגשר לארח את המעמד שלך. אתה יכול ללמד את הנוחות של הבית שלך, יותר מדי. זוהי גם דרך מצוינת לקבל רשימה של שמות להוסיף לרשימה המנוי שלך עבור דברי דואר. אם אינך חש בנוח עם אפשרות זו, ניתן לגבות תשלום קטן עבור teleclasses בעתיד אתה מחזיק, אשר יביא לך הכנסה פסיבית.

5) לפתוח בלוג
כתיבת הודעות יומיים או שבועיים הקשורים לנושא כי לעורר עניין של קהל היעד שלך יהיה. הקדש זמן לחקור נושאים מסוימים שניתן לכתוב עליו. לאחר מכן, להוסיף קצת pizazz ... להתרגש כאשר אתה מפרסם את המידע בבלוג שלך. אם אתם שמחים על משהו, אחרים יהיו מדי. ואל תשכחו להשתמש במילות מפתח. אלה מה מנועי החיפוש יהיה להשתמש בו כדי למצוא את התוכן של הבלוג שלך לצייר לאחרים זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה